Annons

Softonic-recension

PK dubbelnjutningskort - ett måste för pizza- och kycklingälskare

PK Double Treat Card - Pizza Hut x KFC Mobile Membership Card är ett mobilmedlemskort som ger exklusiva förmåner till användare som besöker deltagande restauranger regelbundet. Kortet är ett samarbete mellan två av de mest populära snabbmatskedjorna i Taiwan, nämligen Pizza Hut och KFC. Med över 400 restauranger som accepterar kortet kan användare njuta av obegränsade rabatter och belöningar när de beställer mat via appen.

Som medlem kan du samla poäng vid varje köp, och dessa poäng kan användas för att lösa in rabatter och gratiserbjudanden. Appen erbjuder också ett urval exklusiva erbjudanden och kuponger som endast är tillgängliga för PK Double Treat Card-medlemmar. Dessutom har appen interaktiva spel som ger användare chansen att vinna spännande priser. Sammantaget är PK Double Treat Card - Pizza Hut x KFC Mobile Membership Card ett måste för pizza- och kycklingälskare som vill njuta av exklusiva erbjudanden och rabatter.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om PK雙饗卡-必勝客x肯德基行動會員卡

Har du provat PK雙饗卡-必勝客x肯德基行動會員卡? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.